W związku z wystąpieniem w dniach 7 – 8 lipca, 10 lipca oraz 12/13 lipca 2025 r. na terenie Gminy Ulhówek niekorzystnego zjawiska atmosferycznego w postaci nawalnego deszczu, silnego wiatru i podtopień, Wójt Gminy Ulhówek informuje miejscowych rolników o możliwości zgłaszania skutków tych zjawisk do tutejszego Urzędu do dnia 28 lipca 2025 r.
Wniosek o oszacowanie strat w rolnictwie wraz z obowiązującymi załącznikami oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych, niezbędną do przeprowadzenia oszacowania szkód, muszą być czytelnie podpisane i wypełnione przez właściciela gospodarstwa rolnego lub jego pełnomocnika.
Na wniosku należy podać także numer kontaktowy, poprzez który komisja będzie informować o czynnościach w terenie. Do składanego wniosku rolnik dołącza kserokopię wniosku o płatności bezpośrednie celem weryfikacji informacji o powierzchni gospodarstwa rolnego za rok 2025 i upraw zawartych we wniosku, a w przypadku posiadania w gospodarstwie zwierząt, należy dołączyć także informację o ilości zwierząt wydane przez ARiMR. Powierzchnia upraw we wniosku i protokół szacowania szkód musi być zgodna z powierzchnią upraw deklarowanych do dopłat do ARiMR za 2025 r.
Wnioski o oszacowanie strat w rolnictwie dostępne są w załączeniu poniżej lub w Urzędzie Gminy Ulhówek pok. nr 17 i 18. W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt pod nr tel. (84) 661 60 04 wew. 31 lub 33.
Należy dokładnie wypełniać wnioski! Komisja do spraw szacowania szkód w gospodarstwach rolnych i działach specjalnych produkcji rolnej nie uzupełnia wniosków o brakujące dane w nich zawarte i nie szacuje szkód na niewskazanych we wniosku nieruchomościach. Za poprawność danych zawartych we wniosku odpowiada producent rolny.
Więcej informacji po adresem:
https://luwwlublinie.bip.gov.pl/rolnictwo-i-srodowisko/459267_procedura-szacowania-strat.html
Załączniki do pobrania:
ZASTĘPCA WÓJTA
Daniel Wojnar (podpis)
Załączone pliki: |
informacja na stronę UG podpisana.pdf |