Na podstawie art. 131 ust. 3 pkt 1 oraz art. 8g ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) zawiadamiam o podjęciu Uchwały Nr VI/56/2024 Rady Gminy Ulhówek z dnia 29 października 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Ulhówek.

Jednocześnie na podstawie art. 39 ust. 1 w związku z art. 46 pkt. 1 i art. 51 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) zawiadamiam się, że wszczęto postępowanie w sprawie przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym do sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko, dla potrzeb planu ogólnego Gminy Ulhówek.

Granicami obszaru objętego planem ogólnym są granice Gminy Ulhówek.
Zainteresowani mogą składać wnioski do projektu planu ogólnego w terminie do dnia 12 czerwca 2025 r.

Wnioski do projektu planu ogólnego Gminy Ulhówek należy składać wyłącznie na formularzu: Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz. U. z 2023 r. poz. 2509). Formularz dostępny jest w pod adresem:
https://ugulhowek.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604&action=details&document_id=2165556

Wnioski należy składać w formie pisemnej do Wójta Gminy Ulhówek na adres: Urząd Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek lub drogą elektroniczną, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@ulhowek.eurzad.eu lub na adres skrzynki ePUAP: n9oq5mt58j.

Wniosek powinien zawierać imię, nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby wnioskodawcy, przedmiot wniosku oraz oznaczenie nieruchomości, której dotyczy, a także wskazać czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem lub uwagą, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.

Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.) wnioski do strategicznej oceny oddziaływania na środowisko należy składać w formie pisemnej do Wójta Gminy Ulhówek na adres: Urząd Gminy Ulhówek, ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek lub drogą elektroniczną, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej, w szczególności poczty elektronicznej na adres mailowy: gmina@ulhowek.eurzad.eu lub na adres skrzynki ePUAP: n9oq5mt58j.

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Ulhówek.

Dnia 20.05.2025 r.
(pieczęć i podpis)
WÓJT
Mariusz Skorniewski




KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L. z 2016r. Nr 119, s. 1 z zm.) – dalej: „RODO” informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Gmina Ulhówek, reprezentowana przez Wójta Gminy, dane kontaktowe: ul. Kościelna 1/1, 22-678 Ulhówek, telefon: 84 661 60 04, gmina@ulhowek.eurzad.eu.

  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: lub pisemnie na adres Administratora.

  3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO), ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2019, poz. 506 ze zm.) oraz innych ustaw i przepisów regulujących wykonywanie zadań gminy. W zakresie w jakim załatwienie sprawy odbywa się w sposób milczący, stosuje się przetwarzanie danych osobowych w świetle przepisów art. 122a – 122h Kodeksu postępowania administracyjnego (ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r.; tj. Dz. U. 2018, poz. 2096 ze zm.).

  4. Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji, w tym z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach szczególnych, w tym przepisów archiwalnych.

  5. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.

  6. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein oraz Islandię).

  7. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, przysługują Państwu następujące prawa:

  1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;

  2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

  3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

  4. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), w sytuacji, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);

  1. Podanie przez Państwa danych osobowych jest obowiązkowe. Nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji celu, o którym mowa w punkcie 3.

  2. Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym wspierającym Administratora w powierzaniu przetwarzania danych osobowych, a także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.

 

Załączone pliki:
Formularz_pisma_dot_aktu_planowania_przestrzennego-poprawiony.docx
Udostępnij: